Désirée Kempe is Product Specialist. Ze werkt al jaren bij Novartis en nog steeds met veel plezier, benadrukt ze. “Dit bedrijf past bij mij. Bij datgene waarin ik geloof en hoe ik in het leven sta. Ze gaan ethisch verantwoord te werk en koesteren een aantal kernwaarden. Geen loze woorden maar beloftes die zich daadwerkelijk vertalen in gedrag. Met mijn collega’s proberen we samen de kwaliteit van leven van patiënten te verbeteren. De manier waarop dat gebeurt, daarbij voel ik me thuis.”

Vleugels krijgen
Désirée: “Novartis is een bedrijf waar steeds nieuwe behandelingen worden ontwikkeld en ontdekt. Ik heb in de tijd dat ik hier werk al heel wat producten mogen promoten. Het is super interessant om iedere keer nieuwe zorgprofessionals te leren kennen, meer te leren over ziektebeelden, indicaties en geneesmiddelen. Het is heel afwisselend. Mijn doelgroep nu zijn dermatologen en allergologen die ik spreek over Chronisch Spontane Urticaria (CSU). Ik word elke keer blij van een goed gesprek, van persoonlijk contact. Dat geeft mij vleugels. In mijn vak moet je een goede relatiebouwer zijn en als klanten je weten te vinden, heb je het goed gedaan. Dan weten ze dat jij de aangewezen persoon bent voor een optimale service rondom een bepaald product.”
 

***Ik word elke keer blij van een goed gesprek, van persoonlijk contact***
 

Brengen maar ook halen
“Wij worden door Novartis op de hoogte gehouden van de laatste ontwikkelingen”, aldus Désirée. “Die geven we door aan professionals in het veld. Maar het is niet alleen brengen, wij komen ook iets halen: succesverhalen! Die zijn zo fijn om te horen. Een huidziekte kan veel invloed hebben op het leven van mensen. Een verpleegkundig specialist vertelde laatst over een jonge vrouw met CSU die met succes werd behandeld. Ze kan weer festivals bezoeken, kleding dragen die ze leuk vindt en vooral weer genieten van de zon. Die dame is zo intens dankbaar. Kijk, dat zijn de verhalen waar je het voor doet!”

0620CSU1346293
×

Ask Speakers

×

Medical Information Request